HKScan Finland

HKScan Finland on osa pohjoismaista HKScania. Sen tehtävänä on palvella suomalaisia naudan-, sian- ja broilerinlihan sopimustuottajia ja hankkia HKScanin tarvitsema liha jatkojalostettavaksi. 

Lähtökohdat

HKScan Finlandin markkinointi ja viestintä rakentavat vahvaa suhdetta HKScanin ja sopimustuottajien välille. HKScan-brändiuudistuksen aikana tehtävänä oli tuoda tuottajat entistä lähemmäksi kuluttajabrändejä sekä luoda läpinäkyvyyttä koko elintarvikeketjuun.

Markkinointiviestintäkumppanilta HKScan Finland vaatii toimialatuntemusta, uusia ideoita, kustannustehokasta ja nopeaa tekemistä sekä sitoutumista aitoon kumppanuuteen.

Ratkaisut

Sohova on suunnitellut HKScan-brändin visuaalisen ilmeen jalkauttamisen HKScan Finland -brändiin ja tuottajaviestinnässä käytettäviin työvälineisiin. Suunnittelemme jatkuvassa yhteistyössä suomalaisille maataloustuottajille suunnattua HKScan-brändin mukaista erottuvaa ja tuloksekasta markkinointiviestintää.

case solutions2

Arvostan Sohovassa joustavuutta ja varmuutta. Työt valmistuvat varmasti ajallaan, myös lyhyellä varoitusajalla. 
Sohovalla on myös toimialaosaamista, joka on päässyt oikeuksiinsa erityisesti workshop-työskentelyssä.

Katja Toivanen, Markkinointipäällikkö, HKScan Agri